Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: MEMPERKENALKAN DIRI

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamu'alaikum wbt..
Alhamdulillah, segala puji-pujian hanya untuk Allah SWT. Izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Mohd Hanafi bin Ilyas. Anak bongsu dari 13 adik beradik ( 6 perempuan dan 7 lelaki). Berumur 23 tahun dan saat ini mengikuti pengajian di Universiti Putra Malaysia dalam bidang bacelor sastera ( Bahasa dan Linguistik Melayu).

Apa yang ada dalam blogger ini?
Akan saya isi dengan informasi bermanfaat , coretan pribadi, pemikiran pribadi, dan apapun yang akan saya tulis semoga memberi manfaat kepada semua.

Saya sangat senang jika mendapat kawan baru..
Jika bersedia jadilah kawan saya
dan kita saling berkongsi..
Terima kasih

No comments:

Post a Comment